تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

درباره بلاگ
تشک و کالای خواب داتیس

گروه داتیس سالهاست در زمینه ی تولید و عرضه تشک و کالای خواب فعالیت می نماید.
داتیس با‌عرضه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد .
از افتخارات داتیس ابداع و به کارگیری اسکلت بندی و ساختار سازگار با طبیعت و شکل بدن در تشک ها و دیگر محصولات کالای خواب داتیس می‌باشد که با تضمین استراحتی عمیق و آرام‌بخش در تجهیز و تأمین نیاز ادارات دولتی ، نهادها ، سازمان های مختلف ، هتلها ، بیمارستان ها و … نقش مهم و موفقی را ایفا نموده است .
استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید .
داتیس در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند .
*****
ارتباط با ما
02156393316
09109494264
Telegram.me/datismattress

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۲۹

تشک مموری فوم | تشک داتیس

memory-foam-mattress

تشک مموری فوم (memoryfoam) :

تشک مموری فوم تکنولوژی جدید تشک ها ازلحاظ ساختار داخلی محسوب میشود که روز به روز مصرف کنندگان به انتخاب این مدل از تشک ها تمایل خوبی نشان میدهند در نسل جدید تشک ها در لایه های سطح رویی که با بدن به طور در ارتباط است از مموری فوم استفاده میشود.

امروزه از محصولاتی که در انها مواد مموری فوم استفاده شده است مورد استقبال مردم صورت گرفته است . در صنعت کالای خواب نیز این محصولات نیر بالش های مموری فوم و یا تشک های مموری فوم هوشمند را می توان نام برد از برترین و با کیفیت ترین محصولات کالای خواب از لحاظ طول عمر و میزان طبی بودن اندازه کیری کیفیتی می شوند.

لایه مموری فوم از مواد خاصی تولید شده است که به دمای بدن حساس است و با توجه به وزن و دمای بدن تغییر شکل میدهد که عموما باعث راحتی خواب و تخلیه دردهای عضلانی می شود.ادامه مطلب

amin karamifard

خرید تشک


در این مقاله به سوالات در مورد  متداول خرید تشک می پردازیم و برای تکمیل شدن این بحث به چگونگی خرید تشک داتیس می پردازیم امیدواریم که بهتون خوش بگذره.

چه زمانی برای تخت خواب خود تشک خریداری کرده اید؟ آیا می دانید چند سال می شود تشک خود را تعویض نکرده اید ؟ اگر فرض کنیم 10 سال می شود یعنی سه هزار و ششصد و پنجاه شب و اگر کمتر از پنج سال باشد که تشک خریده اید یعنی هزار و هشتصد و بیست و پنج شبانه روز . تعجب نکنید در ادامه مطالبی را به شما یاد آوری می کنیم که شگفت زده خواهید شد.

به صورت میانگین هر انسانی در شبانه روز چیزی نزدیک به چهل مرتبه در حین خواب و استراحت تکان می خورد و جابجا می شود. این حرکات در طول خواب سبب فرسایش و از بین رفتن تشک می گردد. پس از ده سال چیزی نزدیک به ۲۵ درصد از مواد و کیفیت بهترین نوع تشک ها کم می شود این میزان برای تشک های با کیفیت پایین چیزی نزدیک به ۷۵ درصد  تا 100درصد  است.

طبق تحقیقاتی که برای خرید تشک انجام شده است بیشتر افرادی که تشک می خرند از خرید تشک خود ناراضی هستند وقتی که تشک خریداری شده از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد به مرور زمان مشکلاتی از قبیل کمردرد و مشکلاتی را برای ستون فقرات شما فراهم می نماید.

ادامه مطلب

amin karamifard

چرا تشک داتیس بخریم


چرا تشک داتیس بخریم


امروزه با توچه به سرعت گسترش اطلاعات و فناوری مردم قبل از هر خریدی اطلاعات لازم در آن زمینه را کسب می کنند و با خیال راحت به ادامه ی مسیر قدم میگذارند مثلا برای خرید از یک برند خاص مثل تشک داتیس باید توجیح شوند که چرا باید از این برند کالای خواب خوب را خریداری کنند ما در این جا قصد داریم شما را با نقاط مثبت برند داتیس آشنا کنیم و امیدوارم تجربه خوبی را با تشک داتیس برای شما ساخته باشیم همچنین در صورتی که شما از این برند خرید کرده اید خوشحال می شویم که تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

تنوع کالایی بسیار بالا :

در تمامی  فروشگاه های تشک داتیس سبد کالائی کامل و متنوعی تدارک دیده شده که هر فردی می‌تواند متناسب با بودجه ، سلیقه و نیاز خود بهترین خرید را انجام دهد. ادامه مطلب

amin karamifard

بالش پرواز در خواب


اکثر ما ناخواسته بر روی بالش هایی استراحت می کنیم که لبریز از میکروب، حشرات موزی اتاق خواب و باکتری های ریز است که با چشم دیده نمی شود متخصصین حوزه سلامت پیشنهاد می کنند که هر 12 تا 18 ماه یک بار باید یک بالش جدید بخرید. اگر عمر بالش شما بیش از دو سال می باشد مطمئنا زمان خرید یک بالش نو می باشد. فکر نکنم کسی باشد که از دیدن یک بالش نو که بوی نویی و تازگی مطبوعی دارد و از پاکیزگی برخوردار است ناراحت شود.


حتما بخوانید : بالش بامبو و خواص آن  - این بالش ضد آلرژِی و ضد تعرق می باشد.


 آیا می‌دانید بالش مناسب برای خواب چه مشخصاتی دارد؟


متخصصان حوزه سلامت تاکید می‌کنند که برای خواب راحت و کافی، باید بالش خوب و مناسبی خرید که بیشتر به حالت خوابیدن افراد در وضعیت طاق باز، دمر، به‌پهلو و... مانند اینها بستگی دارد. در واقع نوع بالش از لحاظ میزان ارتفاع و سفتی و نرمی به سلیقه خواب شما بستگی دارد هرچند کیفیت بالش نیز نباید نادیده گرفته شود برخی از ویژگی‌ها و مشخصات  بالش خواب در ادامه ذکر شده است.

ادامه مطلب

amin karamifard

شستن رو تختی تشک

همه به این مطلبم آگاهیم که یک سوم طول عمر خود را در حالت استراحت در اتاق خواب سپری می کنیم  سپری کردن این زمان در یک مکان بالا بودن اهمیت تمیز و بهداشتی بودن آن را ثابت می کند. اما ریز گرد ها و موجوداتی در مکان خواب شما زندگی می کنند که حتی تا به حال کسی آنها را به چشم ندیده اما وجود دارند. این موجودات ریز می تواند  از جمله خانواده ی انواع باکتری ها و مایت ها و میکروب ها باشند که برای سلامتی ما می توانند خطر آفرین باشند.


 تمیز نبودن بستر خواب که از سرویس روتختی تشک و بالش و ... تشکیل شده است، تهدیدی جدی برای سلامت شماست. اگر می‌خواهید به  اهمیت شستشوی منظم روتختی یا ملحفه ها پی ببرد،این مطلب را از دست ندهید.

ادامه مطلب

amin karamifard

خرید تشک خوشخواب

در گذشته اغلب مردم از تشک های پنبه ای دست دوز استفاده می کردند و چون تنوع زیادی در انتخاب این کالا نداشتند، دردسری هم برای خریدنش وجود نداشت. این در حالی است که تنوع و مدل های  این روزهای بازار تشک، ما را بر آن داشته تا به چند نکته طلایی برای انتخاب تشکی عالی اشاره کنیم تا کار خرید را برای شما ساده تر کرده باشیم.


گام اول : نوع تشک را انتخاب کنید



امروزه شاهد انواع و اقسام تشک های مختلف هستیم که هر کدام نام جداگانه دارند و مشخصاتشان با اصطلاحات بسیار گیج کننده ای عنوان می‌شود. اما لازم نیست زیادی گیج شوید، سه اصطلاح اساسی که باید در این زمینه بدانید را به شما خواهیم گفت:  فنردار (Innerspring)، حافظه دار (memoryfoam) و لاتکس (Latex) به همین سادگی.


ادامه مطلب

amin karamifard
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۶

راهنمای خرید بالش |تشک داتیس

بالش یا بالشت 


طبق تحقیقات سطحی بنده کلمه بالش و بالشت هر دو صحیح می باشد و معنی دارد چرا که بعضی ها فکر میکنند بالش صحیح است و کلمه بالشت اشتباه است  و یا برعکس برای صدق بر گفتارم چند شعر از بزرگان ادب پارسی رو خدمتتون ارایه میدهم.


گرچه مقصود از کتاب آن فن بود
گر تواش بالش کنی هم میشود.

مولوی .

**************************

با سر بیدولتان دولت نگردد جفت اگر
از پرو بال هما سازم پر بالشت را.

سنائی .


 خرید بالش 


امروزه با گردشی سطحی در فروشگاه های کالای خواب می توانید مدل های مختلف بالش را مشاهده کنید و اگر شما با ویژگی بالش مورد نیاز خود آشنا نباشید به احتمال زیاد انتخاب درستی نخواهید داشت. انتخاب یک بالش خوب و مناسب با نوع خواب شما می تواند از دردهای عضلانی سر و گردن ، سر دردهای مضمن ، بی حس شدن شانه ها و بازو در خواب و یا خرخر کردن جلوگیری کند.

ادامه مطلب
amin karamifard


عرق کردن زیاد

در صورتیکه شما هم در خواب عرق زیاد می کنید و این اتفاق مکررا تکرار می شود، توصیه میکنیم آن را جدی بگیرید و حتما به پزشک مراجعه کنید چرا که عرق کردن در خواب ممکن است مربوط به مشکلات خاص پزشکی بوده و لازم باشد بررسی های بیشتری صورت گیرد.


برای یافتن سوال خود و رفع این مشکل و همچنین آشنایی با  بیماری مختلفی که ممکن است شما را تهدید کند به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب

amin karamifard

با سلام و وقت بخیر خدمت تمامی دوستان در این مقاله میخواهیم به طور مختصر در مورد فوم هوشمند یا همون مموری فوم که بعضی از دوستان با نام فوم حرارتی این مواد رو می شناسن آشنا شیم .

فوم های هوشمند برای اولین بار توسط سازمان فضایی آمریکا جهت جلوگیری از عوارض ناشی از شتاب ثقل به هنگام پرتاب فضا پیماها بر بدن فضا نوردان اختراع شد. پس از آن یک شرکت سوئدی از این تکنولوژی فوم در تولید تشک های طبی استفاده نمود که مورد استقبال فراوان از طرف مردم سوئد و دیگر کشورهای همسایه قرار گرفت . به مرور زمان این نوع فناوری در فوم و کالای خواب به دیگر صنایع نیز نفوذ کرد و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت و به این صورت به عنوان یک محصول مفید و ضروری به خانه های مردم در اروپا و آمریکا راه پیدا کرد.

 

ادامه مطلب

amin karamifard

 

اتاق خواب از مهمترین قسمت های خانه است که در معرض مایت ها قرا می گیرد . مایت ها موجودات بسیار ریزی اند که با جنس کنه و عنکبوت ارتباط دارند . مایت ها اغلب در مناطقی که انسانها زندگی می کنند  وجود دارند واز قسمت شاخی پوست انسان تغذیه می کنند وبرای ادامه زندگی به محیط گرم ومرطوب نیاز دارند این موجودات شبه حشره که در گردو غبار خانگی وجود دارد که باعث حساسیت و آلرژی در انسان می شوند موادی که از تجزیه ی مایت تولید می شود و همینطور مدفوع مایت می تواند باعث بروز آلرژی شود در صورت تنفس این آلرژی ها  {مواد حساسیت زا}  افراد حساس علائم آلرژیک چون عطسه-آبریزش بینی-خارش-تورم و التهاب ویا آسم را بروز می نماید.



 

همانطور که در پیش آورده شده، اتاق خواب مهمترین قسمت خانه است که مایت ها در آن  لانه می گزینند مایت ها در گرد غبار حاصل از تشک-محلفه های تختخواب-بالش-فرش-پرده-رومبلی و... یافت می شود.

amin karamifard