تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

درباره بلاگ
تشک و کالای خواب داتیس

گروه داتیس سالهاست در زمینه ی تولید و عرضه تشک و کالای خواب فعالیت می نماید.
داتیس با‌عرضه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد .
از افتخارات داتیس ابداع و به کارگیری اسکلت بندی و ساختار سازگار با طبیعت و شکل بدن در تشک ها و دیگر محصولات کالای خواب داتیس می‌باشد که با تضمین استراحتی عمیق و آرام‌بخش در تجهیز و تأمین نیاز ادارات دولتی ، نهادها ، سازمان های مختلف ، هتلها ، بیمارستان ها و … نقش مهم و موفقی را ایفا نموده است .
استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید .
داتیس در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند .
*****
ارتباط با ما
02156393316
09109494264
Telegram.me/datismattress

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

شاید امروز با روند رشد تکنولوژی به خصوص سرعت در ارتباطات و بستر سازی اینترنت و دسترسی همگانی به این شبکه پهناور و سریع کسب و کارها به سمت آنلاین شدن پیش رفته اند و کمتر کالایی را می بینیم که در اینترنت  رد پایی نداشته باشد به همین دلیل فروشگاه اینترنتی اِلِکاو   راه اندازی شد و در زمینه بررسی تخصصی و خرید دوربین مداربسته فعالیت دارد.


فروشگاه اینترنتی اِلِکاو با تحقیق در زمینه نیاز سنجی در رابطه با چگونگی برطرف کردن دغدغه ها و نیاز های جامعه هدف تصمیم گرفته است که به عنوان یک مشاور در کنار کاربر قرار بگیرد. الکاو زیر مجموعه برند اوکث می باشد که این برند به تولید دوربین های مداربسته و عرضه سیستم های امنیتی در طی چندین سال فعالیت داشته است.

قبل از خرید از این فروشگاه می توانید با مشاوره گرفتن از کارشناسان فروشگاه اینترنتی الکاو نیاز های خود را مطرح کرده و طبق نیازتان شما می توانید از گارانتی 555 روزه این محصولات بهرمند شوید. گارانتی محصولاتی که با برند اوکث در فروشگاه های بامیلو ، دیجی کالا یا الکاو به فروش می رسد با همین گارانتی به مشتری داده می شود.



فروشگاه اینترنتی اِلِکاو زیر مجموعه شرکت امنیت و کنترل ثامن است که فعالیت خود را از سال 87 آغاز کرده است و در طی یک دهه تمامی تلاش خود را در جهت رضایت مشتری و ارتقا کیفی محصول با بهترین خدمات پس از فروش  بکار گرفته است.

فروشگاه اینترنتی اِلِکاو مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی لوازم الکترونیکی است. گروه های مختلف کالا از جمله سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته در فروشگاه اِلِکاو و... عرضه می شود.

کاربران و مشتریان می توانند با کسب اطلاعات در مورد تمامی کالا ها و همچنین ارتباط با بخش پشتیبان سایت برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت الکاو را بررسی کنند. همواره انتخاب درست و بهترین خدمات، شایسته شماست.

یکیاز ماموریت های فروشگاه اینترنتی الکاو تولید و ارائه ی محتوای فنی مورد نیاز برای مشتریان است بالا و راحتی در فرآیند خرید است.

amin karamifard