تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

درباره بلاگ
تشک و کالای خواب داتیس

گروه داتیس سالهاست در زمینه ی تولید و عرضه تشک و کالای خواب فعالیت می نماید.
داتیس با‌عرضه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد .
از افتخارات داتیس ابداع و به کارگیری اسکلت بندی و ساختار سازگار با طبیعت و شکل بدن در تشک ها و دیگر محصولات کالای خواب داتیس می‌باشد که با تضمین استراحتی عمیق و آرام‌بخش در تجهیز و تأمین نیاز ادارات دولتی ، نهادها ، سازمان های مختلف ، هتلها ، بیمارستان ها و … نقش مهم و موفقی را ایفا نموده است .
استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید .
داتیس در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند .
*****
ارتباط با ما
02156393316
09109494264
Telegram.me/datismattress

 

مطمئن هستم شما هم در هنگام انتخاب و یا خرید دوربین مدار بسته این موضوع به ذهنتان خطور می کند که  " تفاوت‌های بین دوربین‌های آنالوگ HD - TVI، HD - CVI و AHD  در چیست؟ " 

 

پس وقتشه تا بهترین و کامل‌ترین پاسخ به سوال بالا را بدهیم.

 

در این مقاله علاوه بر ذکر تفاوت‌های بین HD - TVI، HD - CVI و AHD، به پشت پرده‌ی هرکدام از این تکنولوژی‌ها و تفاوت‌های کیفیت بین این دوربین‌های آنالوگ نیز اشاره شده است و مقایسه ای اجمالی را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

ویژگی‌های مشترک بین تکنولوژی های مدار بسته HD-TVI، HD-CVI و  AHD


در رابطه با ویژگی‌های مشترک این سه تکنولوژی توضیح خواهم داد و در انتها نیز به بررسی تفاوت‌های هر کدام از این سیستم های مدار بسته خواهیم پرداخت.

 

  • HD – TVI، HD - CVI و AHD دارای رزولوشن بالا در بین دوربین‌های آنالوگ هستند.

در گذشته که دوربین های آنالوگ و IP (تحت شبکه) در بازار موجود بود، بیشتر افراد برای داشتن دوربین‌های مداربسته‌ با رزولوشن بالاتر، اقدام به خرید دوربین‌های آی‌پی‌ دار می‌کردند. با گذشت سال ها و  با ورود تکنولوژی هایی نظیر HD - TVI، HD - CVI و AHD سناریو کاملا تغییر کرد چرا که این تکنولوژی ها از لحاظ قیمت و بودجه کلی با دوربین‌های مدار بسته IP قابل رقابت بودند.

 

هنگامی که به دنبال دوربین‌های امنیتی در بازار هستید، همیشه تبلیغاتی را در مورد DVRهای هیبریدی می‌شنوید که از انواع مختلفی از دوربین‌ها استفاده می‌کنند، برخی از این‌ها دوربین‌هایی را با تکنولوژی آنالوگ قدیمی، و هم‌چنین HD - TVI، HD - CVI، AHD و گاهی حتی دوربین‌های آی‌پی‌دار پشتیبانی می‌کنند.

 

هر یک از این سه تکنولوژی می‌توانند رزولوشنی کافی برای اکثر پروژه‌ها فراهم کنند. رقابتی بین تولید کنندگان وجود دارد که در راس بازار قرار گیرند و دوربین‌هایی را تحویل دهند که در درجه اول با رزولوشن بالا باشند، اما در عمل اکثر دوربین‌های نصب‌شده دارای وضوح HD یا FullHD می‌باشند.

 

 

 

ادامه مقاله را در الکاو مطالعه کنید :  https://elcav.com/weblog/comparison-cctv-tvi-cvi-ahd

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۹
amin karamifard

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی