تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

درباره بلاگ
تشک و کالای خواب داتیس

گروه داتیس سالهاست در زمینه ی تولید و عرضه تشک و کالای خواب فعالیت می نماید.
داتیس با‌عرضه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد .
از افتخارات داتیس ابداع و به کارگیری اسکلت بندی و ساختار سازگار با طبیعت و شکل بدن در تشک ها و دیگر محصولات کالای خواب داتیس می‌باشد که با تضمین استراحتی عمیق و آرام‌بخش در تجهیز و تأمین نیاز ادارات دولتی ، نهادها ، سازمان های مختلف ، هتلها ، بیمارستان ها و … نقش مهم و موفقی را ایفا نموده است .
استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید .
داتیس در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند .
*****
ارتباط با ما
02156393316
09109494264
Telegram.me/datismattress

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

سرویس لحاف های داتیس با بیش از 130 طرح متنوع در دنیایی از رنگ ها و طرح های بسیار زیبا که به اتاق خواب شما جذابیت و روح می بخشد.
این سرویس لحاف ها از تکنولوژی سابلیمیشن در فرایند تولید بهره برده است. سابلیمیشن نسل جدید تولید پارچه در اروپا می باشد که با استانداردهای سازگاری با محیط زیست تطبیق داده شده است.

سرویس لحاف روتختی یک نفره

سرویس روتختی سه بعدی یک نفره داتیس که دارای 6 تکه می باشد که به شرح زیر است:

1عدد لحاف

1عدد کاور

1عدد روتشکی کشدار

1عدد کوسن پر شده

2عدد روبالشی طرح دار


سرویس روتختی مدل winder

سرویس لحاف مدل winter

سرویس لحاف داتیس

سرویس لحاف مدل world


سرویس روتختی داتیس مدل hypnose

سرویس لحاف مدل Hypnose


سرویس لحاف داتیس مدل aramiss

سرویس لحاف مدل Aramiss





ارتباط با ما

تماس با ما

www.Datismattress.com

09109494264

02156393316


amin karamifard
۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۴۲

تاریخچه تشک خوشخواب | تشک داتیس

واژه تشک که در زبان لاتین Mattress گفته می شود در زمان جنگ های صلیبی اروپایی به تصویب رسید. اگر بخواهیم در رابطه با تاریخچه تشک صحبت کنیم باید بگویم  استفاده از تشک ها در گذشته نقش بسیار مهمی در رابطه با راحتی خواب و استراحت افراد ایفا کرده است. همانطور که همه می دانیم در گذشته تشک ها با تکنولوژی امروزه نبوده اند و عموم مردم از پارچه های ضخیم پشمی، پنبه ای و نمدی به عنوان تشک استفاده کرده اند.

گذشتگان ما برای ساخت تشک بیشتر از پنبه استفاده می کردند به این صورت که پارچه ای برای رویه تشک می ساختند و پنبه را در داخل آن رویه قرار می دادند در نهایت تشک نهایی مورد استفاده قرار می گرفت.

ادامه مطلب

amin karamifard
۰۹ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۲۵

علت اصلی بی خوابی|تشک داتیس

دلیل اصلی بی خوابی

طبق تحقیقات بسیار گسترده در زمینه بهبود بی خوابی متخصصین فعال در این زمینه به این نتیجه رسیده اند که پروتئین های موجود در عضلات بدن عامل مهمی برای بروز مشکلات خواب به شمار می آید و با کنترل و مراقبت از میزان این پروتئین ها در بدن می توان ساعت بیولوژیکی بدن را برای خواب تنظیم کرد.

اختلات خواب مانند خواب آلودگی شدید و یا بی خوابی مزمن مشکلی است که در دراز مدت باعث بیماری در افراد می گردد اما جای نگرانی نیست، چرا که راه حل های جدید پزشکی می تواند امید تازه ای برای درمان این اختلال باشد. دانشمندان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند وجود یک پروتئین در عضله می‌تواند سبب بی خوابی و کم خوابی در افراد شود.
ادامه مطلب
amin karamifard

ایده تخ تاشو برای اتاق خواب

آیا شما هم برای تخت خواب تاشوی اتاق خواب خود  فضای کمی دارید؟ دانشجو هستید و با کمبود جا برای کتاب و تشک و…روبه رو هستید؟! یا فرزندتان اتاقش کوچیک هست و جای کافی برای بازی و شیطنت نداره و همین کمبود فضا باعث کلافه تون کرده و اومدید اینجا شاید راه حلی پیدا کنید؟ نگران نباشید و با تشک داتیس همراه باشید. این مطلب اگه نتونه ۱۰۰درصد مشکلتون رو برطرف کنه قطعا ایده های خوبی در اختیارتون میگذاره.

ادامه مطلب

amin karamifard

goodmattress

در ابتدا باید این نکته را ذکر کرد که یک تشک خوب بهتر است حد امکان حالت ارتجاعی کمتری داشته باشد و پارچه رویه آن از جنس نخ باشد که این امر باعث می شود در تابستان تشک گرما را بخود نگه ندارد و همینطور در فصل سرما و زمستان سطح خواب به شما بدهد.


نکته دوم اینکه تشک ایده آل، تشکی است که هنگام استراحت و خوابیدن بروی آن گودی کمر و ستون فقرات و پستی بلندی های بدن را به راحتی پر کند که این امر باعث پردش خون بیشتر در بدن می شود و خواب راحتی را به ارمغان می آورد.


نکته سوم :ترجیحا بهتر است تشک تمام فوم و یا دارای یک پد مموری فوم باشد طبق قانون نیوتن همانطور که فنر نیرو وارد می کند عکس العمل آن از طرف فنر دوبرابر شده و  درنهایت به بدن شما فشار وارد میکند که با جایگزینی مموری فوم به جای فنر تاحدی اثرات آن خنثی می شود و مموری فوم با دمای بدن حالت گرفته و خیلی راحت ستون فقرات و فاصله بین مموری ها کمر را پر می کند که در نتیجه در این امر باعث خواب راحت تر و سبکتر می گردد.

نکته چهارم : در هنگام خرید تشک دقت شود که تشک شما دارای کپسول یا دریچه های تهویه هوا باشد که این امر باعث می شود که در دراز مدت هوا در تشک جریان داشته باشد و نیز باعث بوی بد و تعرق کمتری می شود.


نکته پنجم: دیواره تشک خوب باید پر باشد که لبه تشک نشست و برخواست فرود و نشست بیش از حد نداشته باشد.



منبع : مجله خواب داتیس


amin karamifard