تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

درباره بلاگ
تشک و کالای خواب داتیس

گروه داتیس سالهاست در زمینه ی تولید و عرضه تشک و کالای خواب فعالیت می نماید.
داتیس با‌عرضه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد .
از افتخارات داتیس ابداع و به کارگیری اسکلت بندی و ساختار سازگار با طبیعت و شکل بدن در تشک ها و دیگر محصولات کالای خواب داتیس می‌باشد که با تضمین استراحتی عمیق و آرام‌بخش در تجهیز و تأمین نیاز ادارات دولتی ، نهادها ، سازمان های مختلف ، هتلها ، بیمارستان ها و … نقش مهم و موفقی را ایفا نموده است .
استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید .
داتیس در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند .
*****
ارتباط با ما
02156393316
09109494264
Telegram.me/datismattress

چرا تشک داتیس بخریم


چرا تشک داتیس بخریم


امروزه با توچه به سرعت گسترش اطلاعات و فناوری مردم قبل از هر خریدی اطلاعات لازم در آن زمینه را کسب می کنند و با خیال راحت به ادامه ی مسیر قدم میگذارند مثلا برای خرید از یک برند خاص مثل تشک داتیس باید توجیح شوند که چرا باید از این برند کالای خواب خوب را خریداری کنند ما در این جا قصد داریم شما را با نقاط مثبت برند داتیس آشنا کنیم و امیدوارم تجربه خوبی را با تشک داتیس برای شما ساخته باشیم همچنین در صورتی که شما از این برند خرید کرده اید خوشحال می شویم که تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

تنوع کالایی بسیار بالا :

در تمامی  فروشگاه های تشک داتیس سبد کالائی کامل و متنوعی تدارک دیده شده که هر فردی می‌تواند متناسب با بودجه ، سلیقه و نیاز خود بهترین خرید را انجام دهد. ادامه مطلب

چرا از برند تشک داتیس خرید کتم


در فروشگاه های تشک داتیس بیش از ۱۰ مدل تشک و هر مدل تشک در ۵ سایز استاندارد وجود داشته و داتیس در مورد تشک های غیر استاندارد شامل تشک های گرد، تشک های با ارتفاع خیلی کم و یا تشک با ارتفاع خیلی زیاد این توانائی را دارا می‌باشد که در مدت کمتر از ۴۸ ساعت تشک مورد نظر را تحویل نماید و در مورد محصولات کالای خواب در فروشگاه های تشک داتیس بیش از ۵۰ محصول شامل انواع سرویس لحاف و روتختی در تنوع بالا، انواع بالش طبی، بالش پر، بالش الیاف در مدل های مختلف، انواع رو بالشی، انواع تشک های سفری، انواع تشک های زمینی ، پتوهای ساده و گلدار، حوله های دستی، استخری ، حمامی، پالتوئی در سایز های مختلف قابل ارائه می‌باشد.


تضمین کیفیت و گارانتی :

داتیس با اعتقاد به اینکه سرمایه اصلی هر مجموعه‌ای مشتریان آن مجموعه می‌باشد جهت رضایت و حفظ این سرمایه ارزشمند همواره بر کیفیت بالای محصولات خود تأکید داشته و با اطمینان از کیفیت بالای محصولات خود جهت حفظ رضایت مشتریان تمامی محصولات تشک و کالای خواب داتیس دارای گارانتی های طولانی مدت می‌باشد .

کادر فروش مجرب و متخصص :

با توجه به اینکه در سالهای گذشته فناوری های جدید و مدرن بسیار زیادی وارد صنعت تشک گردیده است این صنعت به صورت یک صنعت کاملاً تخصصی با پیچیدگی های بسیار ظریف درآمده است که درک آن‌ها و انتقال این ویژگی‌ها به مشتریان نیازمند تخصص کامل و اطلاعات کافی فروشنده به مبحث تشک و پروسه تولید آن می‌باشد که کادر فروش مستقر در فروشگاه های داتیس با گذراندن دوره های ویژه در این ضمینه آمادگی لازم را به دست آورده و آماده ارائه مشاوره به مشتریان محترم می‌باشند .

تشک داتیس
حتما بخوانید : راهنمای جامع خرید تشک طبی

ارسال تشک و حمل تشک تا درب منزل :

در خیلی موارد در هنگام خرید تشک یکی از دغدغه های اصلی مشتریان حمل و نقل آن می‌باشد که داتیس جهت حفظ رضایت مشتریان و راحتی آن‌ها در هنگام خرید با تهیه کادری مجرب و کارآزموده تشک خریداری شده توسط مشتری را بدون دریافت هیچگونه هزینه ای بابت حمل و نقل تا درب اتاق خواب مشتری حمل نموده و مشتری هیچگونه دغدغه ای جهت ارسال تشک و حمل به طبقات مختلف ندارد .

تشک و کالای خواب داتیس

دسترسی سریع و آسان به فروشگاه ها : 

داتیس با راه اندازی بیش از ۳۰ فروشگاه در تهران و حدود 20 فروشگاه تشک و کالای خواب در شهرستان ها در محیطی بسیار زیبا و آرام تلاش نموده تا مشتریان محترم با صرف حداقل زمان و انرژی بتوانند خود را به نزدیک‌ترین فروشگاه در محل سکونت خود برسانند و از مزایا و محصولات داتیس بهره مند شوند.



تماس با ما

مشاوره و فروش تشک و کالای خواب داتیس
02156393316
09109494264
09212667303

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی