تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

درباره بلاگ
تشک و کالای خواب داتیس

گروه داتیس سالهاست در زمینه ی تولید و عرضه تشک و کالای خواب فعالیت می نماید.
داتیس با‌عرضه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد .
از افتخارات داتیس ابداع و به کارگیری اسکلت بندی و ساختار سازگار با طبیعت و شکل بدن در تشک ها و دیگر محصولات کالای خواب داتیس می‌باشد که با تضمین استراحتی عمیق و آرام‌بخش در تجهیز و تأمین نیاز ادارات دولتی ، نهادها ، سازمان های مختلف ، هتلها ، بیمارستان ها و … نقش مهم و موفقی را ایفا نموده است .
استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید .
داتیس در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند .
*****
ارتباط با ما
02156393316
09109494264
Telegram.me/datismattress

در این مقاله سعی داریم یکسری اطلاعات اولیه در مورد استخوان و مفاصل و ستون فقرات را برای شما بیان کرده و سپس به بررسی فیزیولوژی ستون فقرات و همچنین انواع کمر درد بپردازیم که امیدواریم برای شما مخاطب گرام مفید واقع شود.


ستون فقرات

اطلاعات اولیه در مورد مفاصل و ستون فقرات


استخوان ها و مفاصل هستند که  اسکلت بدن هر انسانی را تشکیل داده است و با وجود  عضلات است که ما میتوانیم حرکت کنیم یعنی عضلات ما با قدرتی که دارند اسکلت بدن را جابه جا وبه حرکت در می آورند در واقع  استخوانها نوعی بافت همبند متراکم هستند که سلول و رشته های آن در ماده زمینه ای  کلسیفیه شده ای به نام ماتریکس محصور شده است  استخوان ها از ترکیب مواد آلی و معدنی تشکیل داده شده . تقریبا یک سوم  وزن استخوان از مواد آلی تشکیل شده و شبکه ای با خاصیت حالت ارتجاعی در داخل استخوان وجود دارد . باقیمانده  از مواد معدنی از قبیل کلسیم و فسفر تشکیل یافته که دو سوم را تشکیل داده اس و باعث محکمی و سختی استخوان ها هستند، استخوانها در بدن وظایف بسیار متنوعی  را بر دوش می کشند.

ستون فقرات تکیه گاه محکم بدن است که وزن بالای بدن و عضلات و استخوانها و... را مانند دست سر تن و... که تقریبا دو سوم وزن کل بدن انسان میشود را تحمل می کند. خوب است بدانیدکه نخاع بدن و ریشههای که از آن جدا شده به گونه ای در داخل مهره ها قرار گرفته اند که هنگام حرکات طبیعی ستون فقراتهیچگونه آسیبی نمیبینند به ناحیه پشتی ستون فقرات دوازده تا دنده متصل می شود که مثل 2 چنگک از چپ و همینطور از راست تا دور قلب و قسمتی از اعضای داخل شکمتان و ریه  را قرار گرفته است و از آن به خوبی محافظت مینماید.

ستون فقرات کمر درد

فیزیولوژی ستون فقرات 


آیا می دانید ستون فقرات مهره ها از بیست و شش مهره استخوانی به وجود آمده است ؟ و آیا می دانید این مهر ها طوری به هم وصل شده اند که یک ستون استخوانی را درست کرده اند. در داخل هر یک از این مهره ها سوراخ بزرگی هست . در واقه سوراخهای موجود ، در امتداد ستون مهره های مجرایی را تشکیل داده اند که نخاخ ستون فقرات ، یعنی ریسمانی که از مغز جدا می گردد در داخلش استقرار یافته است  متصل شدن تمامی مهره ها به همدیگر بسیار منظم و با ظرافت تمام است و به گونه ای شگفت انگیز به ستون فقرات استحکام می بخشد کهباعث می شود به راحتی ستون فقرات وزن بدن  را به خوبی تحمل کند و بدن را به راحتی به چپ و راست و جلو و عقب حرکت دهد  و در این حال نخاع که ساختمان عصبی ظریف و دقیق و مهم می باشد در خود محافظت مینماید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۵
amin karamifard

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی