تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

درباره بلاگ
تشک و کالای خواب داتیس

گروه داتیس سالهاست در زمینه ی تولید و عرضه تشک و کالای خواب فعالیت می نماید.
داتیس با‌عرضه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد .
از افتخارات داتیس ابداع و به کارگیری اسکلت بندی و ساختار سازگار با طبیعت و شکل بدن در تشک ها و دیگر محصولات کالای خواب داتیس می‌باشد که با تضمین استراحتی عمیق و آرام‌بخش در تجهیز و تأمین نیاز ادارات دولتی ، نهادها ، سازمان های مختلف ، هتلها ، بیمارستان ها و … نقش مهم و موفقی را ایفا نموده است .
استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید .
داتیس در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند .
*****
ارتباط با ما
02156393316
09109494264
Telegram.me/datismattress

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بی خوابی در زنان


مشکلات بی خوابی خانم ها


دانشمندان آلمانی در حوزه خواب و سلامت  می‌گویند، لازمه ی یک خواب راحت، آرامش روحی و جسمی است. در صورتیکه انسان هنگام خواب به مشکلات خانوادگی یا کاریش فکر کند، دچار مشکلات  خواب خواهد شد. به همین دلیل بی خیالی در مشکلات در پایان روز باعث می‌شود که انسان زودتر و بهتر بخوابد.
زنان به دلایل تاریخی، خود را نسبت به جامعه و به‌ویژه خانواده موظف می‌دانند، در حالی که مردان در طول زمان عادت کرده‌اند، مشکلات را حتی اگر قابل حل نباشند، به راحتی کنار بزنند و از خود سلب مسئولیت کنند.


حتما مطالعه کنید : بی خوابی در خانم ها


عوارض بی خوابی



1- سردرد در بی خوابی : 

در قران اخیر دانشمندان به وجود ارتباطی بین سردرد و بی خوابی پی برده اند، اما تا به حال نتوانسته اند به روشنی ارتباط بین سردرد و کم خوابی را بیابند. درد هایی نظیر میگرن در اثر کمبود خواب شدت می گیرند. براساس تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان، سی و شش درصد تا پنجاه و هشت درصد از افرادی که از مشکلات تنفسی در زمان خواب رنج می برند، با سردردهای وحشتناکی در زمان بیدار شدن روبرو می شوند. دلیل این سردردها بیدار شدن های متوالی در طول خواب است که به بی خوابی منجر می شود.

2- ارتباط بد اخلاقی با بی خوابی :

براساس پژوهش های جمعی از دانشمندان، بد اخلاقی از جمله ی گزینه های واضحی است که می توان این موضوع را از شکایات متعدد اطرافیان افرادی که کمتر از میزان طبیعی می خوابند، مشاهده کرد. این گروه از محققان تعدادی از افرادی که به کم خوابی مبتلا هستند  را زیر ذره بین قرار داده است و به این نتیجه رسیده اند که این اشخاص در مقابل برخی مسائل واکنش تند تری از خود بروز می دهند. برای مثال می توان به ایجاد مزاحمت در زمانی اشاره کرد که این افراد سرگرم کار هستند.

 

3- چاقی و بیخوابی :

اشخاصی که دچار مشکلات خواب هستند و به مقدار لازم نمی خوابند، دچار مشکلات هورمونی می شوند و در نتیجه اشتهای بیشتری برای خوردن غذاها با کالری بالا دارند که این موضوع خیلی خطرناک است. هرچند در زمان بیدار بودن می توان کالری بیشتری را سوزاند، اما این مقدار کالری مصرف شده در برابر حجم زیاد تری از کالری ها که پس از خوردن غذا وارد بدن می شود، تاثیری ندارد.

درمان بی خوابیدر خانم ها


درمان بیخوابی با خوردن شیر و مغز آجیل 

توصیه محققان به بی خواب ها، خوردن یک مشت مغز آجیل و یک لیوان شیر قبل از خواب است. پژوهشگران بر این باوردند که با اضافه کردن این دو مورد به رژیم غذایی بی خواب ها می توان مشکل شان را کمرنگ کرد.

درمان بی خوابی با خوردن کیوی 

یکی از میوه هایی که به درمان بیخوابی کمک میکند کیوی است . محققان می گویند اگر چهار هفته به رژیم غذایی تان کیوی اضافه کنید، بی خوابی تان از بین می رود. آنها به شرکت کنندگان یک تحقیق، یک ساعت قبل از خواب دو کیوی دادند و مشاهده کردند که کیفیت خواب آنها بالاتر رفته است.

درمان بی خوابی با خوردن آلبالو 

از نظر محققان ملاتون موجود در آلبالو می تواند بر مغز بی خواب ها تاثیر مفیدی بگذارد و باعث تنظیم شدن چرخه خوابشان شود. محققان می گویند دو وعده خوردن این میوه در صبح و شب می تواند به تنظیم شدن خواب افراد کمک کند.

درمان بی خوابی با ورزش  یوگا 

اگر میان سال هستید و بعد از یائسه شدن به بی خوابی دچار شده اید، گذشته از اضافه کردن خوراکی های گفته شده، باید با ورزش هم آشتی کنید. محققان می گویند ورزش یوگا بیشتر از هر راه دیگری می تواند به تنظیم شدن خواب خانم های یائسه کمک کند.


دعا برای رفع بی خوابی


در روایات دعایی برای رفع بیخوابی  آمده است که حضرت فاطمه  زهرا(سلام الله علیه) از بی‌خوابی به پیامبر(صل الله) شکایت کردند و پیامبر(ص) فرمودند: «ای دخترم این را بگو «یَا مُشْبِعَ الْبُطُونِ الْجَائِعَةِ وَ یَا کَاسِیَ الْجُنُوبِ الْعَارِیَةِ وَ یَا مُسَکِّنَ الْعُرُوقِ الضَّارِبَةِ وَ یَا مُنَوِّمَ الْعُیُونِ السَّاهِرَةِ سَکِّنْ عُرُوقِیَ الضَّارِبَةَ وَ أَدْنِ لِعَیْنِی نَوْماً عَاجِلًا» یعنی «ای سیرکننده شکم‌های گرسنه، ای پوشاننده‌ تن‌های برهنه، ای تسکین دهنده رگ‌های زننده، ای خواب کننده چشمان بی‌خواب، رگ‌های زننده‌ام را تسکین بده و به چشمانم اجازه بده زود بخوابد.»




منبع : فردا نیوز - نمناک - مجله خواب داتیس
amin karamifard


بهترین تشک  


همه می دونیم که یک خواب خوب ، باعث حس شادابی و سرحالی میشه و همینطور بر سلامت روان و جسم شما هم تاثیر می ذاره. در همین جهت این سوال پیش می یاد که  چگونه میشه یک خواب راحت و بی دردسر داشت. احتمالا باورتان نمیشه یکی از مهمترین عواملی که باعث خواب آسوده است تشک طبی هست. تشک یکی از عوامل بسیار مهم در سلامت آناتومی بدن و سلامت خواب و روان شماست چراکه یک سوم طول عمر خودمونو را بر روی اون سپری می کنیم پس باید متناسب با هزینه ای که می کنیم یکی از بهترین کیفیت ها را انتخاب کنیم تا با خیال راحت و آسوده به زندگی و آرامش برسیم.

برای همه ما این اتفاق افتاده که موقع بیدار شدن از خواب با کوفتگی ماهیچه یا بدن درد روبه رو میشیم  برای اینکه بتوانید خواب خوب و بدون درد داشته باشیم باید با تحقیق و در نظر گفتن یک سری معیار، یک خوشخواب طبی یا فنری خوب انتخاب کنیم. در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که با ویژگی های یک تشک خوب آشنا شوید و پولتان را هدر ندید در ادامه مطلب می توانید شاهد معیارهای مناسب برای خرید بهترین تشک باشید.

amin karamifard
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۲:۲۰

خرید انلاین تشک | تشک داتیس

تشک انلاین


با سلام خدمت تمامی دوستانی که قصد خرید آنلاین تشک دارند باید به اطلاع برسانم که می توانید با مراجعه به سایت تشک و کالای خواب داتیس علاوه بر بهره گیری از تخفیفات ویزه جهت خرید تشک می توالنید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. ارسال تشک و کالای خواب به صورت رایگان می باشد و همچنین امکان خرید انلاین تشک به صورت شرایطی نیز وجود دارد.

مجموعه داتیس با بیش از هفت سال سابقه در راستای کالای خواب موفق به تولید و عرضه چهارده مدل تشک طبی و خوشخواب فنری شده است.


همچنین می توانید به مراجعه به لینک های زیر از قیمت تشک های داتیس باخبر شوید. با مراجعه به لیست قیمت تشک می توانید به راحتی خرید انلاین خود را ثبت کنید .

amin karamifard