تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

درباره بلاگ
تشک و کالای خواب داتیس

گروه داتیس سالهاست در زمینه ی تولید و عرضه تشک و کالای خواب فعالیت می نماید.
داتیس با‌عرضه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد .
از افتخارات داتیس ابداع و به کارگیری اسکلت بندی و ساختار سازگار با طبیعت و شکل بدن در تشک ها و دیگر محصولات کالای خواب داتیس می‌باشد که با تضمین استراحتی عمیق و آرام‌بخش در تجهیز و تأمین نیاز ادارات دولتی ، نهادها ، سازمان های مختلف ، هتلها ، بیمارستان ها و … نقش مهم و موفقی را ایفا نموده است .
استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید .
داتیس در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند .
*****
ارتباط با ما
02156393316
09109494264
Telegram.me/datismattress

راه اندازی رستوران

اگر در فکر راه اندازی یک رستوران هستید و مایلید دارایی خود را هدفمند سرمایه گذاری نمایید لازم است برای این امر حداقل ۱۰ دقیقه برای مشاوره و آگاهی زمان بگذارید و با ما در مقاله ” مراحل راه اندازی رستوران همراه باشید.

صنعت غذا و نوشیدنی و رستورانداری یکی از پررونق ترین و پرسودترین صنعت های دنیا و جزو ۵ شغل برتر دنیا محسوب می شود، تا جایی که گاها بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد بهای غذا و خدمات سود می باشد و همین سودآوری باعث جذب بسیاری از سرمایه گذاران در این حوزه گردیده است.

اما در عین حال باید این صنعت را جزو حساس ترین و سخت ترین مشاغل نیز به حساب آورد، بدلیل اینکه هر سرمایه گذاری، جهت حفظ سرمایه و سودآوری در رستوران نیاز به یک برنامه ریزی دقیق در بخش بسیار مهم را دارد و مهم تر اینکه ایجاد هماهنگی در این برنامه ریزی ها تنها از عهده یک مدیر و راه انداز، که علاوه بر تجربه، علم این کار را نیز داشته باشد برمی آید.

تصور اشتباه بسیاری از افراد که نسبت به رستوران داری اطلاعاتی ندارند، این است که راه اندازی رستوران کار راحتی می باشد، اما در واقع جزئیات بسیاری را شامل می شود، رعایت و برنامه ریزی این جزئیات ارتباط مستقیمی با برد یا باخت آن رستوران و حفظ شدن سرمایه ی سرمایه گذار خواهد داشت.

در بازار رقابت امروز، که شاهد افتتاح ده ها رستوران در سطح کشور در هرروزهستیم، رعایت این نکات و جزئیات بسیار حائز اهمیت بوده و در واقع یک برگ برنده محسوب می شود و کمک بزرگی در موفقیت و سودآوری آن مجموعه خواهد داشت. 

راه اندازی رستوران ایرانی و سنتی 



راه اندازی رستوران و فست فود از آن جمله فعالیت هایی است که ممکن است در نگاه اول خیلی پیچیده به نظر نیاید و کاری راحت و آسان نشان داده شود. راه اندازی  رستوران شاید آرزوی خیلی از علاقمندان این حوزه باشد، وشاید فکر کنید خیلی راحت است  اما در واقعیت کاملا موضوع برعکس است به صورتی که حتی راه اندازی رستوران کوچک هم به سهم خودش پر است از چالش های غیر قابل پیش بینی ، و کاری زمان بر و دشوار که برای موفقیت در کارهایی با این پیچیدگی  نیاز به برآورد هزینه، تامین سرمایه و تجهیزات دارید. بدون شک در راه اندازی رستوران و هرچه رستورانتان بزرگتر باشد (مانند رستوران های زنجیره ای) این نیاز را بیشتر احساس خواهید کرد.
 
راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود توسط گروه سرآشپزان آسیا با مدیریت مهدی حصاری منش آماده همکاری با تمامی صاحبان کسب و کار می باشد امروزه راه اندازی کافی شاپ و راه اندازی فود کورد سرآشپزان آسیا نیز بسیار باب شده است و جزو سرمایه گذاری ها و کسب و کار های کم خطر است 
 
رستوران خوب شمال تهران
 
برای شروع باید یک براورده اولیه از این راه اندازی رستوران داشته باشیم که به یقین میتوان گفت مهمترین فاکتور آن  راه اندازی رستوران است که باید تحلیل و بررسی شود و معمولا چندان کم هزینه نیست. از سرمایه اولیه تا پرداخت حقوق پرسنل ، هزینه بسیار زیادی از جیب تان خواهید داد، بدون اینکه سودی برایتان ایجاد شود. تخمین هزینه های مورد نیاز، یکی از نخستین گام ها برای شروع یک کار تجاری است.
 
به جز زمانی که خودتان ثروتی داشته باشید، باید طرحی توجیهی از کاری که می خواهید شروع کنید، آماده کنید و با آن بانک یا سرمایه گذاری، را متقاعد کنید تا برایتان سرمایه گذاری کند.
 
 
 

رستوران داری و نیازهای رو به رشد


 امروزه تعداد افرادی که تمایل دارند غذای خود را بیرون از خانه بخورند افزایش یافته است.  چهل سال قبل 155 هزار رستوران زنجیره ای در آمریکا وجود داشت و هم اکنون به بیش از 960 هزار عدد رسیده است. با این وجود هنوز فضای خالی برای رستوران جدید و مراکز ارائه خدمات غذایی احساس می شود.
تغییرات جمیعتی و عوض شدن سبک زندگی باعث رونق گرفتن کسب و کار های مرتبط با خدمات غذایی شده است. مردم کمتر از هر زمان دیگری وقت خود را صرف طبخ غذا می کنند و ترجیح می دهند زمان خود را صرف کار های دیگر کنند و از غذاهای رستورانی استفاده کنند. آن ها تمایل دارند بدون کثیف شدن ظرفی، غذای خوشمزه و باب میل خود را تهیه کنند.
 
اگرچه با این اتفاقات آینده صنعت غذا روشن است، ولی هیچ تضمینی نیست که هر شخصی وارد این کسب و کار شود و یک رستوران راه اندازی کند موفق شود. حتی بزرگترین رستوران داران نیز به شما خواهند گفت که رستوران داری یک شغل آسان نیست و به راحتی نمی شود از آن به درآمد بالا رسید.
 
واقعیت این است که بسیاری از رستوران ها در نخستین سال تاسیس خود شکست می خورند و بررسی ها نشان داده است که نبود برنامه ریزی دقیق مهمترین عامل شکست آن ها بوده است. البته به این معنی هم نیست که کسب و کار غذا و رستوران یک فرآیند بسیار پیچیده است و هرکسی نمی تواند در آن موفق شود. در حقیقت باید گفت هرچه مسیر پیش رو دقیق را مشخص شود، احتمال پیروزی در آن افزایش می یابد. مدیر شرکت nniganBe می گوید : (( اگرچه همه ما رستوران داری را دوست داریم، ولی باید اعتراف کنم شغل بسیار دشواری است. این عرصه یک کسب و کار فوق العاده، بزرگ و رضایت بخش است. از این حرفه می توان به عنوان یک شغل پرسود یاد کرد. ولی برای آنکه به سود مالی برسیم هزاران قطعه متحرک وجود دارد که تا همه آن ها به حرکت درنیایند، به سود نهایی نخواهیم رسید.))
 
برای آنکه در راه اندازی رستوران خود موفق باشید، ما تمامی راه های لازم را در اینجا آورده ایم. اینکه تصمیم دارید یک رستوران تاسیس کنید یا یک فست فود یا سفره خانه، با خواندن این مطالب می توانید مسیر پیش روی خود را به خوبی ببینید و با برنامه ریزی درست، از موفقیت خود اطمینان حاصل کنید.
 

بازارهای هدف رستوران ها


بازار هدف رستوران - سپیدزهمه رستوران هایی که به صورت محدود و بدون شعبه فعالیت می کنند نمی توانند بازارهای جهانی را بدست آورند. این یک واقعیت است که پذیرشش مشکل است. اصل موضوع این است که شما هرگز نمی توانید 100 درصد بازار را برای خود کنید. بنابراین واقع بین باشید و به رضایت مشتری توجه داشته باشید. پس روی 5 تا 10 درصد بازار تمرکز کنید و تلاش خود را برای پوشش این حجم از بازار ادامه دهید.
 
برای آنکه بتوانید بازار هدف خود را مشخص کنید، باید بدانید چه دسته از افرادی برای غذا خوردن به رستوران می آیند. در اینجا طبقه بندی اصلی برای بازار هدف در عرصه رستوران در کشور های پیشرفته را برای شما آورده ایم :
 
نسل Y : این گروه شامل سنین حداکثر 25 سال هستند و در بیشتر کشورها نیز درصد زیادی را شامل می شود. این نسل انواع مختلف نژادها را در خود جای می دهند. این نسل علاقمند به فست فود ها هستند و حدود 25 درصد آن ها مشتری های دائمی برگر ها و ساندویچ ها و 12 درصد مشتری دائمی پیتزا فروشی ها هستند.نسل X : این گروه از افراد شامل افرادی است که در دهه چهارم و پنجم زندگی خود قرار دارند، و برای ارزش های خانوادگی اهمیت بسیاری قائل هستند. آن ها در مورد ارزش های اخلاقی زندگی بسیار نگران هستند و رستوران هایی را انتخاب می کنند کامل باشد و هر آنچه می خواهند در اختیار آن ها بگذارد و در فضایی راحت برای خانواده، ارزش های اخلاقی حفظ گردد.نسل سالمندان : اعضای این گروه افرادی هستند که بالای 60 سال سن دارند. اغلب این افراد درآمد ثابت بازنشستگی دارند و مانند مدیران نمی توانند به رستوران های مجلل بروند. بنابراین آن ها رستوران های خانوادگی که غذای خوب با قیمت مناسب را ارائه می دهد را ترجیح می دهند.
سبک های مختلف خدمات رستورانی:
رستوران ها به طور  معمول به سه بخش اصلی طبقه بندی می شوند: فست فود ها – رستوران های متوسط – رستوران های بزرگ و مجلل
 

–رستوران های قومی و محلی 


 هدف برخی از افراد راه اندازی رستوران برای ارائه غذاهای سنتی و محلی است. در بعضی کشورها این نوع رستوران ها علاقمندان زیادی دارد. نکته ای که باعث سخت شدن راه اندازی این نوع رستوران می شود هم محیط رستوران است و هم غذاهای خاص آن. 
–کافی شاپ : هر سال بیش از 400 میلیارد فنجان قهوه در آمریکا سرو می شود. این تعداد در آمریکا و تمام کشور های دنیا رو به افزایش است. افرادی که به کافی شاپ ها مراجعه می کنند علاوه بر صرف نوشیدنی های گوناگون، معمولا برای ملاقات های دوستانه یا صرف عصرانه به کافی شاپ می روند.
فست فود ها همانطور که از اسم شان پیداست غذاهایی که به سرعت آماده می شوند و معمولا قیمت های ارزان تری دارند به فروش می رسانند. به منظور پاسخگویی هرچه بهتر به مشتریان، این رستوران ها معمولا خدمات بیرون بر و ارسال غذا درب منزل مشتری را هم ارائه می کنند.
 
رستوران های متوسط، رستوران هایی هستند که نه به اندازه فست فود ها کوچک هستند و نه به اندازه رستوران های بزرگ، بزرگ اند. آن های غذاهای کامل ارائه می دهند و قیمت ها  به علت سرویسی که ارائه می دهند بالاتر است. در این نوع رستوران، مشتری غذای خود روی میز خود دریافت می کند.
 
رستوران های بزرگ و مجلل، رستورانی فوق العاده با سرویس هایی کامل هستند. قیمت آن نسبت به موارد فوق بسیار بالاتر است. این رستوران ها بر کیفیت غذا تمرکز ویژه دارند و برای امکاناتی که ارائه می دهند هیچ محدودیتی قائل نمی شوند.
 

انتخاب شیوه مخصوص ( concept ) انواع رستوران 


مشتریانی که به رستوران شما می آیند توقع دارند از لحظات حضور خود در این مکان لذت ببرند. این مساله به آن معنی نیست که شما باید حتما آن ها را با کار های عجیب شگفت زده کنید. شاید بتوان با یک پیتزای ساده، اما در محیطی خانوادگی و صمیمی مشتریان خود را راضی کنید.  در واقع شما باید به دنبال یک مفهوم ( concept ) برای رستوران خود باشید. رستوران اگر مفهوم خاص خود را داشته باشد، مشتریان هدفش را نیز می تواند دقیق تر انتخاب کند. مثال هایی از این نوع :

–رستوران مخصوص غذای دریایی : 


رستورانی که در منوی خود غذاهای دریایی را سرو می کند معمولا طیف محدودی از غذا را در رستوران خود جای می دهد. همچنین رستوران های بزرگ و مجلل که در حوزه غذاهای دریایی فعالیت می کنند معمولا منوی گسترده تری ارائه می کند و علاوه بر غذاهای سرخ شده، غذای دریایی پخته شده، بخارپز و کبابی را هم در اختیار مشتریان می گذارد. هر رستورانی نمی تواند به خوبی غذای دریایی را طبخ کند و باید در مورد آن ها دقت فراوانی داشت.

–رستوران خانوادگی : 


همانطور که از نام این نوع رستوران ها مشخص است، مخصوص خانواده ها راه اندازی شده اند. قیمت غذا در این نوع رستوران ها معقول تر است و برای سالمندان نیز گزینه مناسب تری محسوب می شود. منوی این نوع رستوران ها انواع مختلف غذا را شامل می شود تا به نیاز همه گروه ها پاسخگو باشد.

 
 

نظرات  (۱)

سلام دمت گرم عالی بود استفاده کردم
پاسخ:
لطف دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی