تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

درباره بلاگ
تشک و کالای خواب داتیس

گروه داتیس سالهاست در زمینه ی تولید و عرضه تشک و کالای خواب فعالیت می نماید.
داتیس با‌عرضه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد .
از افتخارات داتیس ابداع و به کارگیری اسکلت بندی و ساختار سازگار با طبیعت و شکل بدن در تشک ها و دیگر محصولات کالای خواب داتیس می‌باشد که با تضمین استراحتی عمیق و آرام‌بخش در تجهیز و تأمین نیاز ادارات دولتی ، نهادها ، سازمان های مختلف ، هتلها ، بیمارستان ها و … نقش مهم و موفقی را ایفا نموده است .
استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید .
داتیس در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند .
*****
ارتباط با ما
02156393316
09109494264
Telegram.me/datismattress

خرید تشک


در این مقاله به سوالات در مورد  متداول خرید تشک می پردازیم و برای تکمیل شدن این بحث به چگونگی خرید تشک داتیس می پردازیم امیدواریم که بهتون خوش بگذره.

چه زمانی برای تخت خواب خود تشک خریداری کرده اید؟ آیا می دانید چند سال می شود تشک خود را تعویض نکرده اید ؟ اگر فرض کنیم 10 سال می شود یعنی سه هزار و ششصد و پنجاه شب و اگر کمتر از پنج سال باشد که تشک خریده اید یعنی هزار و هشتصد و بیست و پنج شبانه روز . تعجب نکنید در ادامه مطالبی را به شما یاد آوری می کنیم که شگفت زده خواهید شد.

به صورت میانگین هر انسانی در شبانه روز چیزی نزدیک به چهل مرتبه در حین خواب و استراحت تکان می خورد و جابجا می شود. این حرکات در طول خواب سبب فرسایش و از بین رفتن تشک می گردد. پس از ده سال چیزی نزدیک به ۲۵ درصد از مواد و کیفیت بهترین نوع تشک ها کم می شود این میزان برای تشک های با کیفیت پایین چیزی نزدیک به ۷۵ درصد  تا 100درصد  است.

طبق تحقیقاتی که برای خرید تشک انجام شده است بیشتر افرادی که تشک می خرند از خرید تشک خود ناراضی هستند وقتی که تشک خریداری شده از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد به مرور زمان مشکلاتی از قبیل کمردرد و مشکلاتی را برای ستون فقرات شما فراهم می نماید.

ادامه مطلب


چه زمانی باید خرید تشک را انجام داد؟


اگر بر روی تشک تان فرو رفتگی یا برآمدگی می بینید نشانه پایان عمر مفید تشک است و زمان آن رسیده که سریعا دست به کار خرید یه تشک جدید شوید و لذت یه خواب را بعد از سالها تجربه کنید.
کف دستانتان را بر روی تشک قرار دهید و فشار دهید آیا کف دستان شما در تشک فرو می رود؟ در یک تشک سالم مواد داخل تشک در برابر فشار دست مقاوم هستند و فرو نمی روند.
بر روی تشک دراز بکشید آیا به داخل تشک فرو می روید اگر چنین است تشک تان خراب است.

با در نظر گرفتن نکات زیر بهترین تشک را انتخاب نمایید.

کیفیت خواب شما به کیفیت تشکی که بر روی آن می خوابید بستگی دارد. تشک خوب تشکی که است که سبب آرامش اعضای بدن شما می شود و زمانی که بر روی آن دراز می کشید ستون فقرات شما بر روی آن احساس راحتی کند.

عقیده های مختلفی برای داشتن تشک خوب وجود دارد که ما در اینجا به درست یا غلط بودن این عقاید می پردازیم و به سوالات متداول خرید تشک پاسخ می دهیم :

برای خرید تشک آیا تشک سفت بهتر است یا تشک های نرم ؟ 


جواب : تحقیقات نشان داده تشک سفت بهتر است و این تشک به شما کمک می کند خواب بهتری داشته و کمتر دچار کمر درد شوید ولی از خرید تشک های خیلی سفت نیز پرهیز نمایید به خصوص اگر عادت دارید به پهلو بخوابید.


آیا افرادی که به لاتکس حساسیت دارند هرگز نمیتوانند از این تشک ها استفاده نمایند؟


 جواب : باید شما بگوییم که لاتکس در داخل تشک به کار رفته و ارتباط مستقیم با بدن شما ندارد که شما را دچار مشکلات حساسیتی نماید. پس با خیال آسوده میتوانید اقدام به خرید تشک مورد نظر خود کرده و از آن استفاده نمایید.

آیا به هنگام خرید تشک آن را امتحان نماییم؟

جواب: بله سعی نمایید به هنگام خرید تشک بر روی آن کمی استراحت نمایید و اگر دیدید بدنتان بر روی آن فرو می رود سعی نمایید تشک های سفت تری را خریداری کنید٫ سر و گردن باید به هنگام خواب در تشک فرو نرود.


آیا بر روی تخت های دو نفره می توان از دو تشک تک نفره استفاده نمود؟

 جواب : خیر انجام دادن چنین کاری اشتباه است تشکی را که خریداری می نمایید باید با وزن و قد شما هماهنگی داشته باشد.برای تخت های دو نفره زمانی باید از تشک های تک نفره استفاده کرد که وزن افراد تفاوت فاحشی داشته باشد.
تذکر: هر چند وقت تشک تان را سر و ته و پشت و رو نمایید تا تمامی فشارها بر روی یک نقطه نباشد.

پس از خرید تشک برای اینکه عمر تشک را بالا ببرید هرگز تشک را تا نکنید زیرا سبب از بین بردن ساختار اصلی تشک می شوید. ضمنا بر روی تشک حتما ملافه ای قرار دهید تا از کثیف و لکه دار شدن آن جلوگیری می نماید.

چه موقع نیازمند خرید یک تشک تازه هستید؟


نشانه هایی که به ما نشان می دهد که وقت آن رسیده که تشک جدیدی را خریداری نماییم چیست؟

صبح ها به هنگام خواب احساس می کنید درد خفیفی در ناحیه کمرتان احساس می شود که شاید فکر کنید این به خاطر این است که از زمانی به مقدار کافی نخوابیده اید و ولی این از علائم تشک خراب می باشد.
تشک شما دچار پارگی و ساییدگی قابل دید است.
فرو رفتگی و برآمدگی های ناخوشایند در تشک تان به وجود آمده است.
زمانی که در خانواده اقوام و هتل ها خواب راحتی را سپری می کنید.
زمانی که تشک شما غژغژ می کند.


تشکی را خریداری نمایید که مناسب شماست؟

قبل از آن که اقدام به خرید تشک نمایید باید بدانید که نیاز شما در زمان خواب چیست؟ در چه وضعیتی احساس راحتی می کنید؟ میزان فضای موجود در اتاق تان را بسنجید؟ اگر متاهل هستید حتما با همسرتان برای خرید تشک به بازار بروید؟


راحتی تشک

زمانی می گفتند که تشک های سفت گزینه مناسبی هستند ولی آن زمان دیگر تمام شده آمارها و تحقیقات نشان می دهد که تشک های معمولی نسبت به تشک های سفت توانایی بیشتری برای مهار کردن کمردرد دارد؟ یک تشک خوب تکیه گاه مناسبی برای بدن است و ستون فقرات بدن را به همان حالت ایستاده نگه میدارد.


دوام تشک

کیفیت مواد به کار رفته در تولید تشک بسیار مهم است شاید شما برای خرید تشک های با کیفیت مجبور به پرداخت هزینه بیشتری شوید بدانید که ارزشش را دارد زیرا با این کار علاوه بر اینکه بر طول عمر تشک تان می افزایید باعث می شوید که به آرامش بیشتری برسید.

فضای اتاق برای تشک

اگر تشکی که بر روی آن به استراحت می پردازید از نظر اندازه کوچک باشد آرامش را به هنگام خواب از شما می گیرد. هرفرد سالم در طول روز بین ۴۰ تا ۶۰ بار غلت می زند پس بهتر است فضای لازم برای این کار را در اختیار داشته باشیم.


جنس تشک

کدام یک از انواع جنس بهتر است. تشک فوم٫ تشک هوا یا بادی٫تشک آب یا تشک لاتکس؟

این ۴ مورد در تولید تشک کاربرد زیادی دارند و در حال حاضر نمونه های فوم فروش بیشتری دارند. در رتبه های بعدی تشک های هوا قرار میگیرند که میزان سفتی و نرمی آنها را می توان با کنترل تنظیم نمود. استفاده از تشک های آبی هم طرفداران خودش را دارد که استفاده از این تشک ها شما را به یار روزهای پیک نیک می اندازد. تشک های لاتکس که فرق چندان زیادی با تشک های فنری ندارند ولی درنهایت خودتان باید تشک ها را امتحان کنید.


گارانتی تشک

تقریباً هر مشکلی که شامل گارانتی بشود و براساس استفاده ناصحیح مصرف کننده ایجاد نشود. در همان یک ماه اول خودش را نشان می دهد پس بهتر است تشکی را خریداری نمایید که به شرکت آن از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش اعتماد داشته باشید.


تشک مموری فوم 

تشک های نسل جدید دارای مموری فوم هستند که دارای قیمت های بیشتری نسبت به تشک های دیگر دارند.

مموری فوم برای اولین بار توسط سازمان فضایی آمریکا برای جلوگیری از عوارض ناشی از شتاب ثقل به هنگام پرتاب فضاپیماها بر بدن فضانوردان اختراع شد. پس از آن بعنوان یک محصول بسیار مفید برای خانه های مردمان به کار گرفته می شد. ویژگی منحصر به فرد فوم های هوشمند تغییر شکل در اثر دمای بدن، برگشت پذیری مناسب پس از برداشتن نیرو در ناحیه تماس، تسهیل در جریان گردش خون، جلوگیری از گرفتگی عضلات و نیز جلوگیری از درد در ناحیه ستون فقرات است.

انواع تشک های داتیس موجود در بازار


تشک فنری: تشک های فنری برای افراد کم سن و سال و با وزن کم طراحی گردیده اند.
تشک طبی و فنری: این تشک ها انتخابی ایده آل برای تمامی افراد می باشد.
تشک طبی : این تشک ها دارای فنرنبوده و دارای خاصیت طبی برای افراد می باشند.
تشک فنری منفصل یا پاکتی: فنرها بصورت تکی عمل میکند و فشار از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل نمی گردد.
تشک مموری فوم : حالت بدن شما را بخود میگیرد و شما در تشک فرو میروید.

سایر نکاتی که باید در خرید تشک مناسب به آنها توجه کنید:


با خوابیدن و دست زدن چند دقیقه ای بر روی تشک نمی توان به کیفیت آن پی برد .
هر قدر وزن شما بیشتر باشد به تشکی با تراکم فنر بندی بالاتر و همچنین فریم ضخیم تر نیاز دارید.
اگر قرار است تشک دو نفره بخرید حتما به اندازه آن توجه نمایید و هرگز از دو عدد تشک یک نفره به جای تشک دو نفره استفاده ننمایید.
از تشک های یونولیتی و پلی فوم به هیچ وجه استفاده نمایید.
از خرید تشک های بی نام ونشان و بدون گارانتی خودداری نمایید.
در صورت امکان از پد ضد آب استفاده نمایید.
برای تمیز کردن تشک از دستمال خیس و سشوار استفاده نمایید.
اجازه ندهید بچه ها از تشک ها برای آکروبات بازی کردن استفاده نمایند.
همیشه بزرگترین تشکی را بخرید که در اتاقتان جای می گیرد.
به هنگام خوابیدن بر روی تشک بدن انسان عرق می کند به همین دلیل هرگز بعد از بیدار شدن اقدام به جمع کردن تشک ننمایید و بگذارید چند دقیقه ای هوا بخورد.
ملحفه تشک های خود را هر چند وقت به طور مرتب عوض نمایید.


منبع : میترانیک

نظرات  (۱)

۱۶ دی ۹۷ ، ۰۹:۱۸ میز تحریر گنجینه
سلام وقت بخیر
اقا دمتون گرم مطلبتون خیلی عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی