تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

درباره بلاگ
تشک و کالای خواب داتیس

گروه داتیس سالهاست در زمینه ی تولید و عرضه تشک و کالای خواب فعالیت می نماید.
داتیس با‌عرضه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد .
از افتخارات داتیس ابداع و به کارگیری اسکلت بندی و ساختار سازگار با طبیعت و شکل بدن در تشک ها و دیگر محصولات کالای خواب داتیس می‌باشد که با تضمین استراحتی عمیق و آرام‌بخش در تجهیز و تأمین نیاز ادارات دولتی ، نهادها ، سازمان های مختلف ، هتلها ، بیمارستان ها و … نقش مهم و موفقی را ایفا نموده است .
استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید .
داتیس در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند .
*****
ارتباط با ما
02156393316
09109494264
Telegram.me/datismattress

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

راه اندازی یک فست فود توسط گروه سرآشپزان آسیا انجام می شود. جهت دریافت مشاوره با شماره 09127152702 تماس بگیرید. در این مقاله به تمامی سوالات شما در رابطه با راه اندازی یک فست فود پاسخ خواهیم داد با ما همراه باشید.

امروزه به دلیل اینکه مردم به سرعت کار میکنند و ارزش زمان بسیار بالا رفته است همه به دنبال غذاهای فست فودی یا سریع هستند و این یک فرصت برای راه اندازی فست فود و یا راه اندازی فود کورت سرآشپزان آسیا می باشد. در واقع راه اندازی فست فود یه سرمایه گذاری بسیار پر سود و کم خطر است به شرطی که پیاده سازی آن طبق استاندارد های روز دنیا و یک اصول صحیح پیاده سازی شود.

چگونه یک فست فود منحصر بفرد داشته باشیم ؟

چطور میزان سودآوری فست فود خود را بالا ببریم ؟

چطور یک برند فست فود را برای خود ثبت کنیم ؟

راه اندازی یک فست فود شامل چه مراحلی میشود ؟

آیا حتما برای احداث فست فود باید تجربه داشته باشیم ؟

این معمول ترین سئوالات سرمایه گذاران در حوزه فست فود میباشد که به دقت به توضیح و بررسی در مورد آنها خواهیم پرداخت .

تاریخچه راه اندازی یک فست فود


فست فود برای اولین بار در کشور امریکا ، در یک فست فود بنام اتومات شکل گرفت که ایده این نام یک الهام از نزدیک شدن صنعت غذا به اتوماتیک شدن و سرعت بخشیدن آن بود و به تاریخ 1912 در نیویورک باز میگردد ، آنها با آماده کردن غذاها و گذاشتن آنها در باکس های شیشه ای که بعدها دیسپلی نامیده شد اجازه انتخاب غذا از جانب خود میهمان را می دانند  و پس از احتساب مبلغ غذا می توانستند آن را بردارند و این موضوع باعث سرعت بخشی بسیار برای کسانی بود که مایل بودند زود غذای خود را تحویل گرفته و میل کنند یا بروند و بسیار جالب اینکه آنها با تعیین شعار ( ما کار مادران را آسان کردیم ) باعث رونق زیادی در کسب و کار خود و توسعه آن شدند و البته اینکه این انفجار باعث پیدایش یک صنعت و کسب و کار جدید در جهان شد و در سالهای 1940 بود که مک دونالد بوجود آمد و امروز شاهد این هستیم که تعداد شعبات مک دونالد به 899/36 شعبه در سراسر جهان  می رسد .

در سال 1991 بود که KFC  ( Kentucky fried chicken ) بوجود آمد و تعداد آن اکنون  به  بیش از 20/000 شعبه در 123 کشور از جهان می رسد .

من با ذکر این مثال ها فقط میخاستم به چند موضوع اشاره کنم ، اول اینکه اگر یک رستوران ، فست فود و یا سازمان غذایی ، اصولی و صحیح عمل کند تا چه اندازه می تواند به رشد خود کمک کند و بزرگ شود و دوم هم اینکه ، فست فودها و رستورانها و برندهای موفق آنهایی هستند که خدماتشان متفاوت است و منحصر به فرد و تقلید از دیگران نیست و آنها فقط شبیه خودشان هستند ، مثلا مک دونالد MC DONALD از ابتدا فقط روی همبرگر تمرکز کرده بود و KFC روی مرغ سوخاری و این عامل باعث موفقیت بیشتر آنها  گردید .

البته این فقط به این مفهوم نیست که تک محصولی بودن خوب است و هر رستورانی فقط باید روی یک محصول تمرکز نماید بلکه در حال حاضر بسیاری از رستورانهای موفق سعی میکنند از تمام ظرفیت خود استفاده کنند و منوهای متنوع تری تدارک  ببینند تا حجم بیشتری از مشتریان را بتوانند از آن خود کنند .

امروزه با سرعت گرفتن تمام مشاغل در دنیا و تغییر در سبک زندگی ها بسیاری از شرایط نیز رو به تغییر است، بخصوص که مردم برای وقت و زمان نسبت به گذشته ارزش بیشتری قائل میشوند. از این رو حتی زمان صرف کردن وعده های غذائی هم سرعت گرفته و بسیارند کسانی که تمایل دارند غذای خود را سرکار خود میل کنند، بخصوص وعده ناهار که بیشتر افراد سرکار هستند و مستلزم این است که غذای خود را سریع میل کنند و به سرکار خود برگردند، با انتشار این روند زندگی بسیاری از خانواده ها در وعده شام هم برای راحت تر بودن به فست فود یا رستوران میروند تمام این توضیحات برای این بود که واقعا به اهمیت استفاده مردم از رستورانها و بخصوص فست فودها پی برده شود، اما متاسفانه شاهد هستیم که خصوصاٌ در ایران در فست فودها از مواد اولیه ناسالم استفاده میشود و بیشتر غذاها از میزان زیادی چربی برخوردارند و کم هستند رستورانهایی که به فکر غذای سالم باشند. اگر بخواهیم با یک نگاه تیزبینانه در بین فست فودها ( راه اندازی یک فست فود ) بررسی انجام دهیم، می بینیم که سیر تکاملی مصرف کننده بودن رستورانها و فست فودها هر روز رو به افزایش است و کمتر رستورانی را میبینیم که سعی دارد مواد اولیه پروتئینی، سس ها و بسیاری از محصولات مصرفی خود را تولید کنند.

 البته این موضوع به لحاظ کارشناسی تا چه اندازه میتواند به سودآوری و اعتبار یک رستوران اضافه کند زیرا که محصولات کارخانه ای در بیشتر فست فود ها استفاده میشوند و این باعث تکراری شدن غذاها و محصولات این فست فودها میشود اما ممکن است برای شما هم  پیش آمده باشد که به یک رستوران رفته باشید و ببینید با داشتن یک سس مخصوص و یا یک نوع غذای مخصوص تا چه اندازه برای خود مشتری جمع کرده و این باعث منحصر بفرد شدن آن رستوران و فست فود و سود آوری بیشتر آن میگردد .

به اعتقاد بنده به عنوان کسی که بیش از بیست سال از عمر خود را در بهترین رستورانها بعنوان سرآشپز و مدیر و مدرس صرف نموده ام این مهم نیست که یک سرمایه گذار از اصول آشپزی بصورت کامل مطلع نباشد اما مهم است که به این شغل علاقه داشته باشد و بصورت اصولی تمامی مبانی مدیریتی رستوران را در دوره های آموزشی در طی پروسه راه اندازی بیاموزد .

راه اندازی فست فود و رستورانراه اندازی یک فست فود به عوامل زیادی بستگی دارد از عوامل مالی گرفته تا انتخاب صحیح ملک ، نوع  مالکیت و یا استیجار ملک و مدت زمان قراردا ، انتخاب یک تیم مشاور با تجربه و صاحب علم روز که آن را میتوان مهم ترین عامل دانست زیرا که با داشتن یک مربی و مشاور با تجربه میتوانیم همواره با آموزش اصولی خود را به روز نمائیم و از سطح فروش خوبی برخوردار باشیم .

 

 

راه اندازی فست فود  به شرط محصولات سالم و با کیفیت


دلایل راه اندازی یک فست فود توسط سرآشپزان آسیا متفاوت است اگر بخواهیم بصورت تخصصی بر روی ساختار منو صحبت کنیم بهتر است بگوئیم هر منو باید تنوع غذایی خوبی را در خود گنجانده باشد و از تمام گروههای غذایی در آن منو وجود داشته باشد برای مثال هم غذاهایی با گوشت قرمز هم گوشت مرغ و محصولات دریایی و البته که باید هر منویی برای کسانی که وجترین هستند و بیشتر از گروه سبزیجات استفاده میکنند غذاهای گیاهی و سالم نیز داشته باشد و جه بسا  که از قدیم در کنار غذاهای پروتئینی مختلف نیز از گروه سبزیجات به شکلهای مختلف استفاده می شده است ، این بسیار مهم است که امروزه با افزایش سطح دانش در بین مردم به نسبت خواسته های آنها نیز از رستورانها و فست فودها نسبت به قبل بیشتر شده است ، فست فودها در این ایام کلکسیونی از ایده های خلاق هستند ، چه در حوزه طراحی و دکوراسیون ، نوع مبلمان و چیدمان ، نوع ظروف بسیار شیک و زیبا و چه در حوزه تمینگ ، برای مثال در بسیاری از فست فودها شاهد این هستیم که برای رفاه میهمان و سرگرم نمودن او کتابخانه و یا سرگرمی های دیگر نیز وجود دارد ، اما متاسفانه فست فود در کشور ما به سمت و سوی خوبی حرکت نمی کند زیرا که در قدم اول دغدغه یک سرمایه گذار باید سلامت میهمان خود باشد و سرویس دهی به میهمانان را چه  به لحاظ  غذایی و چه به لحاظ  پذیرایی همچون پذیرایی از خانواده خود بداند و در این صورت است که موفقیت حاصل می شود .






https://www.pinterest.com/pin/736338607801631883/

amin karamifard