تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

درباره بلاگ
تشک و کالای خواب داتیس

گروه داتیس سالهاست در زمینه ی تولید و عرضه تشک و کالای خواب فعالیت می نماید.
داتیس با‌عرضه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد .
از افتخارات داتیس ابداع و به کارگیری اسکلت بندی و ساختار سازگار با طبیعت و شکل بدن در تشک ها و دیگر محصولات کالای خواب داتیس می‌باشد که با تضمین استراحتی عمیق و آرام‌بخش در تجهیز و تأمین نیاز ادارات دولتی ، نهادها ، سازمان های مختلف ، هتلها ، بیمارستان ها و … نقش مهم و موفقی را ایفا نموده است .
استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید .
داتیس در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند .
*****
ارتباط با ما
02156393316
09109494264
Telegram.me/datismattress

۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۶

راهنمای خرید بالش |تشک داتیس

بالش یا بالشت 


طبق تحقیقات سطحی بنده کلمه بالش و بالشت هر دو صحیح می باشد و معنی دارد چرا که بعضی ها فکر میکنند بالش صحیح است و کلمه بالشت اشتباه است  و یا برعکس برای صدق بر گفتارم چند شعر از بزرگان ادب پارسی رو خدمتتون ارایه میدهم.


گرچه مقصود از کتاب آن فن بود
گر تواش بالش کنی هم میشود.

مولوی .

**************************

با سر بیدولتان دولت نگردد جفت اگر
از پرو بال هما سازم پر بالشت را.

سنائی .


 خرید بالش 


امروزه با گردشی سطحی در فروشگاه های کالای خواب می توانید مدل های مختلف بالش را مشاهده کنید و اگر شما با ویژگی بالش مورد نیاز خود آشنا نباشید به احتمال زیاد انتخاب درستی نخواهید داشت. انتخاب یک بالش خوب و مناسب با نوع خواب شما می تواند از دردهای عضلانی سر و گردن ، سر دردهای مضمن ، بی حس شدن شانه ها و بازو در خواب و یا خرخر کردن جلوگیری کند.

ادامه مطلب

بالش خواب


بیشتر ما روی بالش هایی می خوابیم که بسیار کثیف و قدیمی هستند. متخصصان خواب توصیه کرده اند که هر 12 یا 18 ماه یک بار، باید یک بالش جدید بخرید. اگر عمر بالش شما بیش از دو سال است، مطمئنا زمان تعویض آن فرارسیده است.

 

نه تنها یک بالش کهنه وسیله ای مناسب برای برطرف کردن نیاز شما به خواب مناسب نیست، بلکه این بالش ارزش ابتدایی خود را نیز از دست داده است و می تواند کوله باری از مواد آلرژن مانند قارچ، مایت ها حشرات موزی  کپک و گردوغبارهای بسیار ریز باشد که نیمی از وزن بالش کهنه شما را اشغال کرده اند.

 

دکتر جفری گلدشتاین، رییس بخش ستون فقرات بیمارستان ناراحتی های مفاصل دانشگاه نیویورک سیتی می گوید: یک بالش مناسب باید به اندازه کافی سفت باشد تا سر و گردن را با ستون فقرات به طور موازی قرار دهد، درست همانند وقتی که در حال ایستاده هستیم

جنس بالش باید پر، اسفنج یا الیاف باشد؟


بالش های پری که از پرز لایه زیرین پرهای غاز یا اردک پر شده اند، نرم ترین و گران ترین نوع بالش هستند. برای تعادل بیشتر، شما می توانید بالش خود را از مخلوط پر و کرک یا پر خالص که کمی سفت تر است، انتخاب کنید.

 

بالش های پرشده از الیاف پلی استری، نازک و نرم بوده و قیمت مناسبی دارند. اما ممکن است در اثر شست وشو در آن برآمدگی ایجاد شود و قلنبه قلنبه شوند.

 

بالش های اسفنجی نیز بسیار نرم و دارای اشکال گوناگون منحنی مانندی هستند که از گردن و سر محافظت می کنند و خود به خود حالت سر را به خود می گیرند. اما حتی بالش های اسفنجی ای که قیمت های بالاتری دارند نیز نسبت به آنها که ارزان ترند، از نظر راحتی هیچ گونه برتری ای ندارند.

 

بالش باید نرم باشد یا سفت؟


به شیوه خوابیدن خود توجه کنید. کسانی که به پشت یا طاق باز می خوابند، باید یک بالش متوسط و سفت را بدون اینکه سرشان به جلو متمایل شود، زیر سر خود بگذارند. همچنین آنها باید بالشی را بیابند که برای قرار گرفتن گردن، قوس بیشتری داشته باشد.

 

کسانی که به پهلو می خوابند، یک بالش نازک و سفت بهترین تکیه گاه برای آنهاست تا فضای خالی بین گوش و شانه آنها را پر کند.

 

کسانی هم که روی شکم یا دمر می خوابند، به یک بالش نرم تر نیاز دارند تا از فشار وارده به گردن جلوگیری کند.

شما باید خود را به پهلو یا به پشت خوابیدن عادت دهید، چون به روی شکم خوابیدن می تواند مشکلاتی جدی برای کمر و ستون فقرات شما به وجود آورد

بالش های طبی برای افراد و شرایط خاص

نوعی بالش وجود دارد که برای افراد خاصی طراحی شده است. مانند بالش های ضدآلرژی که از مواد ترکیبی درست شده که برای افرادی است که به پر حساسیت دارند. پژوهش های متعدد نشان داده است که بالش های ضدآلرژی، بهترین محافظ در برابر گردوغبارهای بسیار ریز و ذراتی که در پر وجود دارند، هستند.

 

از بالشی استفاده کنید که باعث گرم کردن سرتان و تعریق نشود. این نوع بالش ها، بالش های خنکی هستند که از دانه های ریزی پُر شده اند که گرما را جذب می کنند و طوری از سطح آن خارج می کنند که صورت را خنک نگه می دارند. با این بالش ها شما مجبور نیستید برای خنک شدن، مرتب بالش خود را برگردانید.


بالش طبی  ویسکو گلد داتیس تهیه شده از کریستال خنک کننده و مموری فوم

 Cool pillow

بالش طبی مخصوص گردن


بالش هایی وجود دارد که مخصوص کسانی است که از گردن درد رنج می برند. این بالش ها که در طرح ها و اندازه های گوناگون در دسترس هستند، برای محافظت بیشتر از گردن طراحی شده اند. با اینکه مطالعات زیادی مبنی بر کارآمد بودن این بالش ها صورت نگرفته است، اما پس از مدتی استفاده از آن، متوجه کارآیی خوب آن خواهید شد.

بالش طبی موجدار داتیس تهیه شده از مموری فوم 

 بالش طبی

 

وقتی خانم های باردار به سه ماهه دوم بارداری خود می رسند، برای راحت خوابیدن دچار مشکل می شوند که برای حل آن بالش هایی مخصوص مادران باردار طراحی شده است. این نوع بالش ها چند نوع طرح مختلف دارند که از منحنی کوچک به شکل U تشکیل شده که برای تکیه دادن شکم و بدن به آن طراحی شده است و هنگام خوابیدن به پهلو از سر، ران ها، کمر و پاها محافظت می کند.

بالش طبی مدیترم داتیس تهیه شده از مموری فوم 

 بالش طبی مموری فوم

نوع دیگری از بالش ها بسیار جالب هستند. آنها بالش های صوتی هستند که برای افرادی تهیه شده که هنگام خواب دوست دارند به موسیقی های آرامبخش گوش دهند. این بالش با یک گوشی استاندارد به یک منبع صوتی وصل می شود و دارای لایه ای است که رویه اسپیکرها را از آن درست می کنند تا موسیقی را با صدایی آرام پخش کند که فقط کسی که روی آن خوابیده بتواند صدا را بشنود. برخی از این بالش های صوتی مانند یک ساعت زنگدار عمل می کنند.

Audio pillow




جهت خرید انواع بالش و کالای خواب می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.


تماس با ما

02156393316
09109494264



منبع : باشگاه خبرگزاران جوان

منبع :‌ روزنامه شرق - نسیبه رجبی

نظرات  (۱)

سلام اقا امین وبلاگ‌ خوبی دارید نظرت خصوصی بود و خوشحال شدم به وبلاگ ما سر زدی افزایش وزن امکان پذیر هست ولی زمانبره فقط بایستی مصرف کربوهیدرات و پروتئین رو بالا ببری و میزان کالری دریافتی بدنت از حد نرمال بیشتر باشه کلی گفتم بازم تو وبلاگ در این مورد بیشتر حرف میزنیم ...یا علی
پاسخ:
مرسی از اینکه جواب دادین 
خوشحال میشم اگر بتونم از معلومات شما استفاده کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی