تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

تشک و کالای خواب داتیس

داتیس برند برتر کالای خواب

درباره بلاگ
تشک و کالای خواب داتیس

گروه داتیس سالهاست در زمینه ی تولید و عرضه تشک و کالای خواب فعالیت می نماید.
داتیس با‌عرضه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد های مضمن بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مانند :‌ مموری فوم ، فنر های منفصل ، پارچه های گردباف و ژاگارد و .. بهره می‌برد .
از افتخارات داتیس ابداع و به کارگیری اسکلت بندی و ساختار سازگار با طبیعت و شکل بدن در تشک ها و دیگر محصولات کالای خواب داتیس می‌باشد که با تضمین استراحتی عمیق و آرام‌بخش در تجهیز و تأمین نیاز ادارات دولتی ، نهادها ، سازمان های مختلف ، هتلها ، بیمارستان ها و … نقش مهم و موفقی را ایفا نموده است .
استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید .
داتیس در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند .
*****
ارتباط با ما
02156393316
09109494264
Telegram.me/datismattress

۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۷

خرید تشک طبی فنری | شرکت داتیس


آیا از اطلاعات کافی جهت خرید تشک خوشخواب آگاهی دارید؟ آیا می دانید چه تشکی مناسب آناتومی و وزن بدن شماست؟ این سوالاتی است که خریداران تشک های طبی و فنری با آنها مواجه می شوند. در مجله خواب داتیس  شما را جهت خرید تشک راهنمایی می کنیم.

 ما انسان‌ها اکثرا 7 تا 8 ساعت از عمر خود را در خواب به سر می‌بریم و این خواب چند ساعته خستگی یک روز کاری پر تنش و سخت را از تن و جان ما به در می‌کند. اما رفع این خستگی به عواملی بستگی دارد. محل و جای خواب راحت، محیط و فضای آرام و آرامش خیال و... برخی از عوامل تاثیرگذار روی کیفیت خواب ماست.

 

 


راهنمای خرید تشک طبی  فنری


۱) مهم‌ترین نکته در انتخاب تشک طبی یا فنری  تخت‌خواب، بررسی تاثیر آن بر سلامت جسمانی شماست. تشکی را انتخاب کنید که به هنگام خوابیدن روی آن، عضلات شما دچار گرفتگی نشوند. انواع تشک‌های طبی موجود در بازار که سطحی سفت و انعطاف‌ناپذیر دارند، برای سلامت بدن و به‌خصوص جلوگیری از گودی کمر و فاصله میان مهره‌های آن بسیار مفید هستند، ضمن اینکه مانع از بروز کمردرد زودرس می‌شوند.


۲) انواع تشک‌های فنری با قابلیت مواج بیشتر برای تخت‌های یک‌نفره کاربرد دارد و تشک‌های بدون این قابلیت، برای تخت‌های دو نفره مناسب‌تر است.

۳) زمانی که صبح‌ها به هنگام بیدار شدن، با رخوت و درد عضلانی مواجه می‌شوید، چنانچه از خواب ناآرام رنج می‌برید و احساس خستگی می‌کنید، بدانید که این علایم نشان‌دهنده فرسوده بودن تشک تخت‌خواب شماست و زمان تعویض آن فرا رسیده است. بر اساس تحقیقات، عمر مفید یک تشک بین ۷ تا ۱۰ سال است و پس از گذشت این مدت باید تعویض شود. 

۴) تشک‌هایی که حاشیه آنها دارای کوک‌های متنوع هستند، دیرتر از شکل می‌افتند اما سعی کنید تشک‌ها را هر ماه یک بار پشت و رو کنید. 

۵) تشک‌هایی که از فوم مصنوعی بی کیفیت ساخته شده‌اند گرمای زیادی را در خود نگه می‌دارند بنابراین اگر به گرما حساسیت دارید، باید تشک‌هایی را خریداری کنید که به خوبی هوا را تهویه کنند و از الیاف خنک ساخته شده ‌باشند.

۶) در مورد تخت‌های دو نفره باید توجه داشته باشید، چنانچه تفاوت وزن ۱۸ کیلوگرم یا بیشتر است، باید به جای یک تشک دو نفره از دو تشک تک‌نفره متناسب با وزن هریک در کنار هم استفاده شود.

۷) تشک‌های روکش‌دار دارای سطح لطیف‌تری هستند ولی تشک‌هایی که به وسیله برچسب‌ها و موادی خاص در برابر فرسوده شدن مقاوم می‌شوند، برای افرادی که دارای حساسیت هستند توصیه نمی‌شود.

 

 استاندارد تشک ها کدامند:


 

یک تشک استاندارد باید فنرهای قوی داشته باشد. نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، نوع دوخت و شرایط آماده سازی و بسته بندی تشک نشانه مرغوبیت کالا است.



در انتخاب نوع تشک های وارداتی نیز دقت کنید تا امکان ارایه خدمات پس از فروش را داشته باشید. برای خرید این تشک ها لازم است به موجود بودن نمایندگی ها و فروشگاه ها در تهران و شهرستان آنها در ایران توجه کنید. از شرکت های معتبر تولیدکننده در زمینه تشک و کالای خواب خرید کنید چراکه تنها گارانتی تعمیرات و تعویض این شرکت ها قابل اعتماد هستند.

اگر پارچه استفاده شده در تشک دارای درصد مناسبی از الیاف طبیعی نباشد ممکن است باعث بروز بیماری های آلرژیک و ناراحتی های پوستی شود. ضدآب بودن، ضد حریق بودن، ضد نفوذ حشرات بودن پارچه های تشک از موارد مهم و ضروری است .

 

ویژگی های یک تشک خوب:


 

بهترین تشک برای خوابیدن، تشکی است که از سطح تخت بالاتر بیاید و کم ارتفاع نباشد. در تشک های معمولی بحث ارتفاع مهم نیست و اصلا ارتفاع تعریف شده ای برای آنها وجود ندارد، درحالی که انواع مدل های طبی و خوشخواب موجود در بازار، دارای ارتفاع متنوع هستند.

محتویات تشک ها و نوع مواد تشکیل دهنده آنها در انواع مختلف این محصول متفاوت است و در نمایندگی برندهای ایرانی می توانید ماکت مواد تشکیل دهنده هر تشک را از نزدیک ببینید.

نمد، فنر، موکت، یونولیت و فوم ازجمله مواد تشکیل دهنده تشک های خوشخواب هستند، در حالی که تشک های معمولی فقط از فنر تشکیل شده اند یا ابر و مواد پرکننده نظیر پر و پشم در آنها وجود دارد. مهم ترین نکته در انتخاب تشک تخت خواب، بررسی تاثیر آن بر سلامت جسمانی است. 

برای این کار انواع تشک های طبی موجود در بازار که سطحی سفت و انعطاف ناپذیر دارند، برای سلامت بدن و به خصوص جلوگیری از گودی کمر و فاصله میان مهره های آن بسیار مفید هستند.

بهتر است تشک را به همراه پایه تخت مخصوص خودش خریداری کنید. پایه هر تشک در ویژگی اجرایی آن تشک تاثیرگذار است و چنانچه تشک جدید را بر پایه قدیمی و کهنه قرا ردهیم آن تشک نمی تواند آن طور که باید عمل کند. طول تخت شما باید 10 تا 15 سانتیمتر بلندرت از قد شما باشد.

در این صورت تخت فردی که دارای قد 80/1 متر است باید بلندتر از حد استاندارد یک تخت معمولی باشد. برای اینکه نرمی یا سفتی تشک را آزمایش کنید، به پشت روی تشک بخوابید و یک دست خود را به صورت صاف به داخل گودی کمر خود قرار دهید. اگر دست شما به راحتی به سمت داخل گودی کمرتان فرو رفت، آن تشک خیلی محکم و سفت است اما اگر نمی توانستید به هیچ وجه دستتان را به داخل گودی کمرتان سر دهید، آن تشک خیلی نرم است .


برای مشاوره آنلاین و یا چت با کارشناسان فنی کالای خواب داتیس می توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

021-56393316
09109494264

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۵
amin karamifard

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی